Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

«Βούλιαζε» σε κοκαΐνη και ουίσκι ο Γκασκόιν!

Οσο μεγάλος ποδοσφαιριστής υπήρξε ο Πολ Γκασκόιν, σε αναλόγως μεγάλους μπελάδες έβαλε ο ίδιος τη ζωή του, με καταχρήσεις και ακραίες συμπεριφορές.

Ο «Γκάζα» φαίνεται πως είναι πλέον έτοιμος να δώσει ο ίδιος μία (πραγματική) δεύτερη ευκαιρία στον εαυτό του, αναγνωρίζοντας τις συνέπειες που είχαν πάνω του οι ατελείωτες ημέρες γεμάτες από κοκαΐνη και ουίσκι.
«Ξέρετε πως έφτασα τόσο κοντά στο θάνατο; Κυρίως εξαιτίας της κοκαΐνης. Ήταν μπροστά μου σε ένα πιάτο και είπα ότι θα δοκιμάσω. Νόμισα ότι θα μπορούσα να σταματήσω, αλλά ήταν αδύνατο. Έφτασα σε σημείο να είμαι κλειδωμένος σε δωμάτιο ξενοδοχείου για 6 εβδομάδες. Δεν καταλάβαινα τι συνέβαινε, έφτασα σε σημείο να παίρνω 16 γραμμές την ημέρα», δήλωσε ο Γκασκόιν σε μία σοκαριστική κρίση ειλικρίνειάς στην τηλεοπτική εκπομπή του Πίερς Μόργκαν, «Ιστορίες Ζωής» στο ITV1.

«Το ποδόσφαιρο ήταν η ζωή μου. Κοιμόμουν με αυτό στο μυαλό μου και ξυπνούσα με αυτό. Αλλά κάποια στιγμή έφυγε, δεν είχα πια κάτι να κάνω. Κάποια στιγμή αναρωτιέσαι τι κάνεις από εδώ και πέρα. Εγώ βρήκα λύση στο ποτό και στα ναρκωτικά», παραδέχτηκε ο «Γκάζα», που προχώρησε σε ακόμη πιο ανατριχιαστικές λεπτομέρειες…

«Έφτασα σε σημείο να μην τρώω και να μην πίνω νερό για 4 μήνες. Ήμουν χάλια. Έπινα 4 μπουκάλια ουίσκι την ημέρα. Το χειρότερο είναι ότι είχα παραισθήσεις. Έπαιρνα τηλέφωνο τον πατέρα μου και του έλεγα να πάρει τα πράγματά του, να έρθει στο σπίτι μου για να παίξουμε τον Κλίντον και τον Μπους, στο σκάκι. Πραγματικά έφτασα σε σημείο να πιστεύω ότι έκανα κινήσεις στην σκακιέρα με τον Μπους».

Πηγή,   http://www.sentragoal.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...