Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ο Μάκης Ψωμιάδης... παρεξηγήθηκε από γνωστή διαφήμιση και έστειλε εξώδικο στον «αγαπούλα»!

Ο Μάκης Ψωμιάδης... παρεξηγήθηκε από την γνωστή διαφήμιση κινητής τηλεφωνίας, στην οποία ο πρωταγωνιστής-πρόεδρος αναφέρει τη λέξη «αγαπούλα» και έστειλε εξώδικο από τα Σκόπια στην εταιρεία!

Ο πρώην ισχυρός άνδρας της Καβάλας, ζητάει από την WIND να σταματήσει την προβολή της διαφήμισης με πρωταγωνιστή Τάκη Σπυριδάκη, ο οποίος υποδύεται πρόεδρο μεγάλης ομάδας και είναι...

λαμόγιο! Η τελευταία διαφήμιση, η οποία τον δείχνει πίσω από τα κάγκελα να ζητάει... κουκούλα εξόργισε τον Ψωμιάδη, ο οποίος ζητάει να σταματήσει η προβολή της και επιφυλάσσεται των νόμιμων δικαιωμάτων του για αποζημίωση!

Παράλληλα, αναφέρεται συγκεκριμένα σε σχόλια που έχουν «ανέβει» στο βίντεο της διαφήμισης στο youtube και σχόλια του τύπου «3 Dislike πάτησαν ο Μπέος, ο Ψωμιάδης και ο Γαβαλάς», ενώ τονίζει ότι αυτό που τον πείραξε περισσότερο είναι ότι τον παρουσιάζει ως «καταδότη δωσίλογο, ο οποίος θα φορέσει μαύρη κουκούλα»!

«Ως καλώς γνωρίζετε, η τελευταία διαφημιστική καμπάνια για τα προγράμματα της εταιρείας Σας με τίτλο `Πρόεδρος-Προπονητής`, η οποία στηρίζεται σε εκμετάλλευση στοιχείων της προσωπικότητάς μου, αφού προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον `Πρόεδρο` υποδύεται εμένα. Η όλο διαφημιστική καμπάνια σας στηρίζεται μάλιστα σε καμπάνια που έχουν ταυτίσει με εμένα, όπως και η λέξη `αγαπούλα` αλλά και άλλες», αναφέρει χαρακτηριστικά το εξώδικο στην αρχή του, ενώ... στην ουσία τονίζει ότι η επίμαχη διαφήμιση τον παρουσιάζει ως δεδομένα... εγκληματία, αφού:

«με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί `παραθυράκια` για να γλιτώσει. Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει `παραθυράκι` στο νόμο».

Το... επίμαχο video:


πηγή:  http://www.eglimatikotita.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...