Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Στίχοι που άφησαν ιστορία στις πίστες


Δικό σας...



«Από κορμί είμαι η best,
κι από προσόντα είμαι first,
μ' αυτό στους άντρες κάνω test
Για να διαλέξω.
Μπες όπως όλοι στη γραμμή,
Ασε τα μα, τα μου, τα μη
πέρνα λοιπόν τη δοκιμή
και ίσως σε επιλέξω»


«Έρωτά μου τοκογλύφε
γλύφε το κορμί μου γλύφε»


«Σκοτάδι, πισσοσκόταδο, μαύρο σκοτάδι πίσσα,
σκοτάδι είσαι σκοτεινό, σκοτοσκοτεινιασμένο,
σκοτάδι κατασκότεινο, και βράδυ βραδιασμένο»


«Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιέρες,
θα πέφταν σαν ξερόφυλλα οι βέρες»


«Το βράδυ θα έλθω να σε πάρω,
γι' αυτό μη φας, θα φάμε γλάρο»


«Μ' αγαπάς ή τσάμπα πίνω;
μ' αγαπάς ή ciao bambino;»


«Τα ματάκια σου με καιν γιατί είσαι μανεκέν»


«θα φέρω τη βενζίνη κι αναλαμβάνω την ευθύνη»


«την είχα άχτι, την είχα άχτι,
τώρα την έχω μόνο σε στάχτη,
μέσα στο τσίγκινο κουτί,
που φύλαγε τα μπικουτί»


«Είσαι της ζωής μου γούρι,
μες τον καύσωνα, παγούρι,
κάθε βράδυ κόβω φλέβες,
ξενυχτάω με φραπέδες
και ξυλώνω καναπέδες»


«Στο ρετιρέ της Αμαλίας,
θα γίνει της ανωμαλίας,
θα 'χουμε δώδεκα κοπέλες,
και έξι άντρες με ομπρέλες
μα προς θεού μη γίνουν τρέλες»


πηγή:  http://www.newsbeast.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...