Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Ινδονησιακό μπαρ: "Ο ναζιστής"!


Ψυχολογικά διαταραγμένος πρέπει να είναι ένας ιδιοκτήτης μπαρ στην Ινδονησία ο Χένρι Μουλιάνα που επέλεξε ... ναζιστική διακόσμηση στο μαγαζί του "για να προσελκύσει" όπως λέει, "πελάτες".

Ετσι διακόσμησε ολόκληρο το μαζαζί με σημαίες με την ναζιστική σβάστικα, προτομές του Αδόλφου Χίτλερ, όπλα, σφαίρες και το κλου: Το προσωπικό είναι ντυμένο με στολές της SS!

Δικαιολογώντας την διακόσμηση της φρίκης ο εκκεντρικός ιδιοκτήτης είπε ότι «Δεν είμαι νεοναζί, δεν υποστηρίζω τον Χίτλερ, δεν είμαι πολιτικός. Είμαι επιχειρηματίας. Εχω το δικαίωμα να σχεδιάσω το εστιατόριό μου με οτιδήποτε μπορεί να προσελκύσει τον κόσμο. Είμαι σίγουρος ότι δεν παραβιάζω κανέναν νόμο», και είναι απορίας άξιο που βρέθηκαν οι ναζιστές ή οι νoσταλγοί του ναζισμού στην Ινδονησία.

Το μπαρ άνοιξε το 2011 στην Ιάβα, ωστόσο μόλις τώρα έγινε ευρύτερα γνωστό, χάρη σε ένα δημοσίευμα τοπικής αγγλόφωνης εφημερίδας που προκάλεσε την δικαιολογημένη αντίδραση ντόπιων και ξένων.

Ο αντιδήμαρχος της περιοχής, Αγί Βιβανάντα, απέστειλε επιστολή ζητώντας από τον Μουλιάνα να εξηγήσει στην αστυνομία της Ινδονησίας τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τον συγκεκριμένο διάκοσμο για την επιχείρησή του.

«Αυτά τα σύμβολα είναι διεθνώς αναγνωρίσιμα και αντιπροσωπεύουν τη βία και τον ρατσισμό», είπε ο Βιβανάντα.

'Επειτα από τον σάλο που προκλήθηκε προσωρινά διέκοψε τη λειτουργία του Soldatenkaffee μέχρι οι τοπικές αρχές να ολοκληρώσουν την έρευνά τους.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...